Friday, January 5, 2007

Hei Kosekroken!

Nå sitter jeg (Andrea) i den ene skinnstolen i stua i Kosekroken. Fra det borteste soverommet hører jeg så vidt Åshild som prater med søstra mens hun pakker ut. Vibeke har nettopp dratt. Hun passer en hund hos ei venninne et stykke herfra, og skal sove der inatt. Imårra kommer Øystein og Sverre.

Det er nesten finere her enn på bildene, og større enn jeg hadde trodd. Kanskje ende litt lenger unna sentrum enn jeg hadde sett for meg, men det skal nok gå helt greit. De sier det er gode bussforbindelser, men de har jeg ikke sjekka ut enda. Jeg har derimot spist burger på "Grillkroken" rett her oppe. Vibeke savna tomat, og vi var enige om at de kunne krydra litt mer, men mat er stort sett godt! Vibeke kunne fortelle oss at hun pleide å henge her da hun var yngre. Da spleisa se på en langang med salat og dressing, å så satt de på "Grillkroken" i mange timer. Jeg ser det for meg, haha.

Snakkes!

3 comments:

anniken said...

hahaha, andrea, hva var det du sa du skulle ha på bensinstasjonen når det var nattmat på folkehøgskolen? jeg husker jeg lo når du sa det, men jeg husker ikke helt hva det var.

for øvrig høres det fint ut, om enn ikke så fine som i Hare Huset

---> harehuset.blogspot.com

Andrea said...

skinkelang, hahaha

Qvilio said...

Enda godt dere har funnet noe schnabalabalaba! Selv har jeg til nå lokalisert tre utsalgssteder for schnabalabalaba, samt en Dolly og en Big Bite. Full kontroll!